Vårstädning (nästan iallafall)

Ja, det är ju inte riktigt vår ute och jag har inte STORstädat så som jag brukar inför
våren men det kommer i nångång i April, då ska jag skura hela lägenheten, putsa
fönster osv osv. Men jag har förberett vårstädningen idag :) Jag och gubben har
varit duktiga och rensat massa jävla skit, gamla kläder i källaren som Patrik åkte
och gav till myrorna, vi har rensat massa papper och pennor, väskor och annat
smått och gott. Dessutom har gubben varit duktig och skottat rent ute på balkongen.
Skojar inte när jag säger att vi hade minst en meter snö där ute, som Whiskas
dessutom har använt som toa :S Det som göms i snö kommer upp i tö.

Hur som helst, jag har precis skrivit ett blogginlägg via mobilen, bara för att testa.
Får se om det funkar :P Haha, det funkade =) Coolt. Ja, jag är lite efter men so what?

Gubben har åkt iväg en sväng, han skulle till Robino och lämna lite saker och så skulle
han förbi mamma en sväng.

Lovade att jag skulle dammsuga under tiden, har fan ingen men det är bara jag som
mår dåligt om jag inte dammsuger så det är väl lika bra att göra det då.

Sen blir det ett bad =) känner mig skiten och frusen som fan.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0