Vill be om ursäkt

För det förra inlägget som jag skrev igår. Jag hade bara en dålig dag och
det blev inte bättre av att Patrik smyger me massa saker osv. Tycker
bara det är dålig stil men jag får lära mig leva me det. Inte så mycket
att göra åt saken. Är glad att jag har bra musik anyway, på me högsta
volym och glömma allt. Väldigt befriande.

Är väl bättre idag,antar jag. Vågar inte riktigt känna efter *S*. Men på
ytan är det bra iallafall, sen ifall man gräver lite djupare så är det väl
inte lika bra. Men jag lever och det är väl huvudsaken.

Trots all skit och alla motgångar så älskar jag Patrik så jävla mycket.
Trots alla hans misstag och alla tårar så betyder han mest för mig.

Jag måste ta mig över det här och se framåt, glömma allt det gamla,
tänka på framtiden istället och på oss.

.............

Nu håller älsklingen på och spacklar i sovrummet :O kors i taket asså.
Haha. Har sagt åt honom att nu medan han ändå är arbetslös så kan
han göra klart ALLA väggar så det bara är att måla och tapetsera när
vi får råd igen, och kanske kanske så lyssnade han på mig. Det vore
isåfall första gången *S*. Själv sitter man framför datan och försöker
fördriva tiden. Började städa lite grann men ska fortsätta när han har
spacklat klart.

Trodde vi skulle få tillbaka bilen idag men där hade vi fel. Patrik ringde
toyota i förmiddags och då va bilen på väg till lackning och nångång
nästa vecka skulle vi FÖRMODLIGEN få tillbaka den. Skit!!!!

Ikväll ska vi väl bara mysa och ta det lugnt. Titta på nån film och äta
gott. Kvällens middag blir iallafall parmesangratinerad kyckling me pasta.
Det är så satans gott.

Nu ska jag ta en cigg och sen kika in i sovrummet och se hur det går för
gubben :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0