Vill inte!!!!

Har sån jävla ångest för att gå till tandläkaren imorrn. Så jävla fjantigt
egentligen. Haha. Brukar inte va sån. Har inte vart några problem tidigare
och när jag hade tandställning drog dom ut 4 tänder och jag sprang ju där
minst 1-2 gånger i månaden under minst 1 år. Men just nu VILL JAG INTE!!
Men det är fan bara att knalla dit, laga hålet och dra ut en visdomstand.
Borde va klart på ca en timme.

För övrigt håller jag på och blir galen på photobucket. Vill fortfarande inte
funka och jag är i så desperat behov av att göra om min blogg. Kliar så in
i norden i fingrarna. ÅHHHHHHH, är så förbannad nu. Jävla helvetes skit!!!

Annars då? Jag är uttråkad som fan. Har inte klivit utanför dörren sen i
Måndags, håller på att ruttna här hemma. Får fan åka ut nån dag, men
vart fan ska man åka när man måste åka kommunalt?

Har sökt lite jobb idag, går trögt på den fronten. Nu får det fan ramla in
lite jobb, har ingen lust att gå arbetslös i flera månader. Vill få in lite
pengar nu. Det är inte mycket i mitt liv som går som jag vill just nu =(
Får hoppas att det löser sig...snart.

Ska försöka hitta på nåt att roa mig me nu medan pojken kollar på antikrundan.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0