Bättre idag

Hade en ytterst dålig dag igår, vill be om ursäkt .....

Idag är det iallafall bättre :) Förutom att jag har så ont i brösten så jag tror
att dom när som helst ska sprängas .... haha ....

Idag har jag tur, älsklingen kommer hem redan vid 2 :) Han ska spela boule
me jobbet och äta buffé i eftermiddag .... men han trodde att han skulle va
hemma runt 8-9, kanske något senare .... Melissa skulle egentligen ha sovit
här men jag känner att jag behöver få va själv ... är inte på humör för sällskap ....
Ska ta ett bad ikväll och pyssla om mig själv, äta lite gott och titta på film :)

Imorrn ska man upp tidigt för att göra kyckligsallad och ta me för picnicken
me fam Nilsson kl 10 :D Ska bli så mysigt .....

Annars idag ska jag småstäda lite, dammsuga och så .... blir ingen storstädning
iallafall, det orkar jag inte ....

Kanske hörs vi senare eller så hörs vi imorrn :)

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0