Eclipse ikväll :)

Återupptog min diet igår och det kändes bra :) Blev ägg både till frukost
och lunch och middagen bestod av tacos me salladsblad som bröd ... va
riktigt gott ...

Idag har jag lite att göra .... har precis satt in mitt oopsie-bröd i ugnen, sen
ska jag göra köttfärsbiffar me fetaost som blir middagen .... måste hinna
städa lite också ....

Ikväll ska jag möta upp Melissa utanför Heron vid halv 6, vi ska äntligen se
Eclipse :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D



Älsklingen kommer och hämtar oss den när är slut :) Längtar som bara den
just nu. Har väntat på den här dagen i evigheter .... haha ....

Ska diska upp lite nu .... eller om jag gör det efter att jag har gjort köttfärs-
biffarna .... hmm, får se ..... ska iallafall titta till brödet :)

Ha en jätte bra grådaskig dag ...

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0