Fy satan

Jag vet att man INTE ska klaga på värmen men idag har det varit EXTREMT ....
Jag är en äkta soldyrkare som kan sitta i solen flera timmar men idag har jag
mest legat i sängen framför min underbara fläkt :P En räddare i nöden dessa
varmar dagar kan jag lova ....

Jag och Patrik va ute en sväng och handlade .... köpte lax, nötter, jordgubbar
m.m .... sen ringde Robino och undrade om vi kunde skjutsa han till media markt
och hem igen och snälla som vi är så kunde vi det :)

Kvällens middag blev laxfiléer i ugn me kokta grönsaker och det va så nedrans
gott :D Dieten går jätte bra för övrigt .... ni kan ju följa min andra blogg som handlar
om just min diet på http://ettlivmedlchf.blogg.se ....

Nu ska jag ta en riktigt kall dusch och sen sätta mig i soffan och äta massa jordgubbar :)

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0