God kväll gott folk

Mår lite bättre nu men hade lite småkramper i magen när jag och älsklingen
tog en kall dusch ..... vilket va superskönt ..... att duscha alltså, inte att ha ont ...
Brösten ömmar till och från också, värst är det på morgonen och kvällen ....

Min hemmagjorda dressing till salladen vart helt okej men det vart FÖR mycket
vitlök ..... brann ju i munnen :S Men det är bra att veta nästa gång .... och jag
kommer ALDRIG mer att använda picnicbog .... tog en tugga och det bara knastrade,
va fan bara brosk .... USCH USCH .... vidrigt och äckligt .... fy fan ....

Jag och hjärtat har varit ute en liten sväng idag, va i Flempan och slängde lite skräp
och så va vi inne på en liten jäkla Vi-butik i älvsjö och köpte två paket LCHF-pasta
så imorrn ska jag äta pasta me köttfärssås, längtar .... kommer bli så sjukt gott ju :D

Ska upp till min älskade Madde imorrn :love: Snacka lite skit och busa me lillskiten ;)
Saknar dom båda så mycket .... Det ser jag iallafall fram emot jätte mycket :)

Usch, nu mår jag illa .... har smällt i mig typ 3 nävar mandlar och tre bananer .... det
får räcka för ikväll känner jag ....

Ha en bra avslutning på denna vecka, imorrn är det nya tag som gäller ....

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0