Jag dör

Usch, det är ingen bra dag idag :( Svettas som en jävla gris utav minst lilla
ansträngning, är tröttare än tröttast, får ont i svanken så fort jag böjer mig,
blir yr om jag gör nåt för fort osv. Life is so great right now ^^

Men man måste städa och det håller jag och älsklingen på me nu. Han står
i badrummet och tvättar penslar, jag har bäddat sängen och ska snart damm-
torka .... gubben min har diskat och så tvingade jag på honom att dammsuga
eftersom att jag knappast skulle klara av det idag .... Sen ska vi BARA slappa ....

Middagen ikväll blir ost och skinksallad me egen dressing :)

Har pratat me min underbara vän också :love: Är ledsen för hennes skull att hon
inte får fortsätta plugga, blir lite grinig på hennes man som bara förstör hennes
planer .... men men ... Hon överasskade mig också :D Hon hade beställt gravtest
i mitt namn åt mig som borde komma imorrn .... jag håller me henne om att det
är bra att göra ett gravtest innan jag ska till sesam på Onsdag .... fatta vilken jävla
ängel jag har till vän .... va skulle jag ta mig till utan dig? :love:

Sitter och dricker okolsyrad redbull för att se om jag kanske vaknar till liv men jag
hyser inget större hopp om den saken :S

Nu ska jag ta en cigg och fortsätta städa ..... skulle inte förvåna mig om jag tuppar
av eller nåt ....

Toodiiloo


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Varför okolsyrad redbull? Jag finns här om det är något det vet du :)

2010-07-04 @ 19:31:34
URL: http://mammaroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0