OME

OME= Oh my edward :blush: Va ju och såg Eclipse igår och den va så jävla
underbar .... Måste att varit i chocktillstånd under hela filmen för jag kommer
knappt ihåg nåt av den :S Men den va verkligen bra, så fin och underbar och
perfekt .... ska försöka se den en gång till på bio innan den släpps på dvd ....

Jag sitter och funderar .... har inte haft mens sen i slutet av Februari och som
längst har den bara varit borta i ca 1,5-2 mån ....nu är den uppe i snart 5 mån ...
Nästa Onsdag är det iallafall jag som ska till sesammottagningen och begära en
riktigt jävla grundlig undersökning .... För nu börjar jag bli riktigt less på att
mensen aldrig kommer .... dessutom har jag känt mig konstig men tro mig,
om jag skulle göra ett grav-test skulle det visa neg .... min vanliga otur :(
Börjar bara ledsna riktigt jävla mycket nu .... suck .... Önskade Madde kunde
följa me men eftersom hon har Leah går det inte :( Får fråga mamma .....

Hur som haver, idag ska jag mest städa och tvätta .... har precis satt på en tvätt-
maskin .... ska byta sängkläder och plocka .... ja, det gamla vanliga ....

Toodiiloo

Kommentarer
Postat av: malin

hur gick de??

2010-07-02 @ 15:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0