Bröllop =D

Sitter och tänker på Madde och Tintin som idag ska gifta sig :D Är så glad för
deras lycka, fast som så många andra är man ju liite beviken att man inte får
dela denna speciella dag med dom :( Men det är så frun vill ha det så det är
bara att rätta sig efter det ....

Själv längtar man ju till nästa sommar ;) .....

Skönt att det är Fredag idag, betyder ju att jag får ha min älskling hemma hela
helgen :love:

Imorrn ska vi bjuda det nygifta paret på fika på röda cafét :)

Nästa helg drar jag och älskling till Trosa över dagen och helgen efter det blir det
en liten mini-semester i Tierp, förhoppningsvis utan älsklingens föräldrar.

Idag ska jag städa och tvätta, när Patrik kommer hem ska vi dra till city gross och
handla lite till middagen ikväll. Ska göra kalkon-sallad med pasta och ost :D Så gott
ju.

Toodiiloo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0