Ett nytt liv

Nästa måndag börjar mitt nya och sundare liv och jag ser fram emot det som
tusan :D är verkligen peppad till max och visst, det kommer bli skitjobbigt och
jag kommer säkert ångra mig men jag ska stå emot alla frestelser. Nu ska jag
gå ner i vikt !!!!!!!!!!

Ni undrar säkert varför jag inte börjar nu på direkten men på fredag är det ju
midsommar och då vill man ju äta massa gott och njuta och på Söndag ska jag
och älsklingen grilla me fam Nilsson så därför känns det onödigt att börja nåt som
man ändå kommer fuska med efter bara några dagar.

Jag har hittat massa smaskiga recept, framför allt på bröd. Ska baka sesambröd och
linfröbröd nästa vecka. Och min premiärrätt blir kycklinggryta me jordnötssmör
och kokos :D Undra va man ska ha till det då eftersom att jag inte får äta nån
pasta överhuvudtaget och ingen potatis eller ris :S Funderar på att koka blomkål
till :)

Hur som haver så ser jag fram emot mitt nya liv :D Gå jag ner i vikt ökar chansen
betydligt att jag blir gravid plus att jag kommer äta mina bli-gravid-piller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0