Fint besök

Suck .... jag va trött och ville verkligen bara sova imorse men 20 min efter att
Patrik åkt till jobbet gick jag upp :( Det ogillas starkt .....

Jag har tvättat .... woohoo .... så nu hänger det tvätt i HELA lägenheten och jag
har två maskiner kvar att tvätta men det får inte plats så det får jag tvätta när
det andra har torkat :)

Idag får jag fint besök från Norrland :D Elenore, hennes kille och deras lilla dotter
kommer hit på en fika. Deras dotter som föddes nångång i dec/jan är döv så
anledningen till att dom är i stockholm är för att dom ska träffa nån läkare på
Huddinge sjukhus och under deras vistelse bor dom på hotell i Skärholmen och
jag bor ju inte så långt därifrån så :D Har inte träffat Elenore på minst 3 år :S
Men det ska bli jätte roligt iallafall ....

Ska väl ta och diska lite och dammsuga lite innan jag hoppar in i duschen :)

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0