Gårdagens äventyr :)

Igår snodde jag och älsklingen med oss Leah till torekällberget :) Vädret va si och så
när vi åkte från Visättra men när vi kom fram så kom även solen fram och det vart
riktigt varmt och skönt :D

 Leah fick krypa omkring lite på gräset Leah vågade sig fram till hönsen :D

Leah trivdes väldigt bra me hönsen och dom verkade trivas lika bra me henne också :D leah hälsar på den lilla geten :P Vi fikade på ett jätte mysigt café´och vi passade på att ge lillan lite mat. Jädra va glad hon va efteråt :P babblade som bara attans :D

Leah står och spanar på hönsen en bit längre bort :) 

Vi tittade på gäss, getter och Leah jagade lite höns :D Innan vi började röra oss
hemåt fikade vi på ett jätte mysigt café och samtidigt fick Leah lite käk också.
Träffade Emilie och Sofi också, dom va där och promenerade i det vackra vädret.

När vi kom fick Leah lite majskrokar och sen kröp hon omkring överallt medan jag
och älsk småstädade lite.

Ceasar va intresserad av majskrokarna men det va ändå lillans små fossingar som va mest intressanta :D Självklart fick hon syn på kattmaten och och hon skulle bestämt dit. Ceasar verkade inte ha nåt emot lite besök mitt i middagen :P Leah hjälpte mig att bädda sängen :)

Strax efter 16-tiden va det dags att lämna tillbaka lillan igen :( Jeanette och hennes
son va hos madde också men dom drog strax efter att vi kom. Vi fikade och pratade
lite. Madde fick kläderna som vi hade köpt till Leah hon hon blev nog glad, tror jag :P

Vi lånade hem "prinsessan och grodan" och såg den igår ikväll medan vi mumsade på
gurkstavar me dipp :D Filmen va väl halvbra ....

Idag håller jag på och städar och fixar :) Fam Nilsson kommer hit vid 5 för att äta middag
samtidigt som vi ska diskutera vår gemensamma framtid :D Ska bli jätte trevligt :)

Hör av mig ikväll eller imorrn :P

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0