HAHA

Tror ni inte att jag fastnade ute på balkongen idag också :P :blush:
Hahahahaha .... men jag har faktiskt tvättat två maskiner .... ska ta
och dammtorka lite också men dammsugningen får snällt ta och vänta
tills imorrn .....

Börjar känna mig skapligt brun nu men brunare kan man alltid bli :P Hihi ...

Ska väl sitta ute till 3, då ska jag ta ett svalt bad och raka benen och så för
när mitt hjärta kommer hem ska vi till city gross och handla kalkon/skinka,
pasta, riven mozzarella och sallad och göra pastasallad till middag :D Känner
att det är alldeles för varmt för att äta varmt mat idag ....

Patrik jobbar bara imorrn och sen är han ledig i hela 3 dagar :D Woohoo ....
Blir ju Tierp på fredag och lördag ..... på Söndag ska vi grilla me fam Nilsson
nere på ängarna .... ska bli såååå mysigt ju ....

Nä, nu ska jag ut i solen igen :D

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0