Innan årets slut?

Nu får dagarna fasiken går fort :blush: Har så mycket roligt att se fram emot
i helgen :) Trosa på Lördagen,Leah på Söndagen :D Fick även maddes tillåtelse
att ta me Leah till Torekällberget om vädret tillåter, dvs om det inte regnar men
det får heller inte va för varmt. Sånt väder det är idag vore perfekt, fast det skulle
blåsa lite mindre :P

Håller på och tvättar sängöverkastet, har även bäddat sängen. Ska väl ställa in lite
disk, dammsuga och våttorka golven också. Annars händer inte ett skit idag, tråkigt
nog. Samma gamla visa varje dag ....

Den 25e ska jag köpa efamol :D Madde är så otroligt gullig och betalar hälften, va så
nära på att börja gråta när hon sa det :blush: Då ska mamma få betala hälften av
glenadin-25 :P Haha. Och om jag sen försöker gå ner i vikt så tror jag att jag kommer
va på tjocken innan det här året är slut :P

Hade världens bästa sex igår kväll, på tal om ingenting :P Det va länge sen jag riktigt
njöt så mycket .... herregud alltså .... Hoppas på samma sak ikväll ;)

Här kan man ju inte sitta och slappa hela dagen :blush:

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0