Jävligt bra "morot"

När man ska börja på en diet ska man INTE tänka på allt som man inte får äta,
jag gjorde det misstaget idag .... och nu har jag värsta ångsten över min nya diet :(
Kommer ju sakna godis,chips,glass ... ja, listan kan göras lång .... Men jag har en ju
en jävligt bra "morot" ..... jag offrar så mycket godsaker känns det som men det är
för en bra sak ..... Jag MÅSTE göra det här för att kunna maximera mina chanser att
bli gravid .... det är den enda och viktigaste anledningen .... om det inte vore för det
skulle jag aldrig gå på nån diet ....

Jag tänker satsa allt jag har nu ..... jag tänker göra ALLT jag kan .....

Det kommer bli tufft ..... jävligt tufft .... men som det är nu har jag inget val ....

Det är bara att bita ihop och kämpa ..... jag SKA bli gravid ....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan göra egen glass :) www.lchfrecept.se tror ja sidan heter, och så söker du på glass, den är as god, har själv gjort den :)

2010-06-22 @ 16:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0