Länge sen

I eftermiddags va jag och älsklingen i Skärholmen och träffade Elenor, hennes
pojkvän Emil och deras lilla dotter Elvira :D Hon va jätte söt .... va så roligt att
träffa Elenor igen, va ju ett par år sen sist .... vi gjorde inte så mycket, tog en
fika på donken och sen gick vi och handlade .... Imorrn åker dom tillbaka till
Gällö .... Dom kommer tillbaka i september så då ska vi träffas lite längre :D

Ja, va mer har hänt då? Jag och gubben min har ätit tacos, va supergott ... sen
att jag fick värsta kväljningarna vid slutet är en annan femma :S Trodde jag skulle
få upp allt men jag lyckades hålla kvar det .....

Nu ska vi väl ta och lägga oss .... är trött som bara den .....

Skulle egentligen upp till fam Nilsson imorrn men jag måste va hemma och verkligen
städa och tvätta .... skulle ha gjort det idag egentligen men jag fastnade på balkongen
i solen :blush:

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0