Mobilbloggar:) ...

Mobilbloggar:) Nu ligger jag i sängen me finaste fästmannen och mobilbloggar lite ... Han ligger och spelar nåt spel på mobilen och jag har läst lite,är inne på den femte och sista delen av per anders fogelströms serie "stad" ... Har varit en intressant läsning om stockholm från 1860 till 1968 ... Ser fram emot helgen så mycket också:) trosa på lördag (jag vet att jag tjatar):-P och så ha leah här på söndagen:) vi tänkte åka till torekällberget me henne då,om vädret tillåter och om hennes underbara föräldrar tillåter det, vilket jag hoppas att dom gör. Vet inte alls hur det här inlägget kommer se ut på bloggen,har nämligen försökt mig på både rubrik och radbrytning:-S Nu ska jag krypa ner under fästmannens täcke och gosa lite. God natt:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0