Nyklippt och supernöjd

Åkte upp till Visättra runt halv 1 :D Melissa ville att jag skulle komma och hälsa
på och dessutom tänkte jag att min moster kunda passa på att klippa mig :)

Va tycks? Jag är iallafall supernöjd. Frisyren (bullen på huvudet) gjorde Melissa
men jag kommer nog inte klara av att göra så själv. Men själva klippningen blev
jag supernöjd me :D Har inte haft såhär kort hår sen jag va typ 12-13 år. Har
velat klippa kort länge nu men har inte riktigt vågat men jag är glad som tog
språnget :P När jag har råd ska jag avfärga och färga håret :P



Strax efter 4 mötte jag upp Madde,Leah och Bailey, vi tog en kort promenad och
sen följde jag me dom upp en snabbis medan jag väntade på att gubben skulle
komma :)

Vi åkte till donken innan vi åkte hem och köpte middag. Måste sluta upp me all
snabbmat nu, har blivit lite lat av mig :S

Nu ska jag kolla på Ugly Betty och gosa ner mig i soffan me finaste älsk :love:

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0