Packar och fixar

Va död imorse när älsk åkte till jobbet men tror ni inte att jag gick upp ändå :P
Satte mig i soffan och kollade på "Djävulen bär prada", sen fixade jag lite lunch
och så satte jag på nästa film "Romeo och Julia" .... samtidigt satt jag och lagade
ett par leggings ... och småplockade lite .... och packade lite ..... haha .... vadå
ingen ro att sitta still :P Ska nog stänga av filmen och sätta på lite musik istället :)

Är på väldigt bra humör idag :D Kan det va för att jag och finaste älsk drar upp till
torpet ikväll? :D Hihi .... hade ju velat och hoppats på sol idag men när jag tänker
efter så är det här vädret perfekt, iallafall ikväll ....

Torpet :)

Tänkte be Patrik tända i kaminen när vi kommer upp och så ska jag ta en dusch OM
vattnet hunnit blivit varmt annars skiter jag i det och sen ska vi bara njuta och mysa
och umgås :love: Ska verkligen bli så otroligt skönt ....

Patrik vill gärna ha datan me sig så han kan kolla sina förbaskade sedlar så därför
hörs vi ikväll när vi kommit fram och så :)

Toodiiloo

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej hallå,

Jo jag har ju både persienner (som tyvärr skulle behöva lagas) och en rullgardin. Men det smiter in så mycket ljus på sidorna. Därav mitt behov av mörka gardiner.



Ha en trevlig helg..

2010-06-18 @ 15:53:24
URL: http://carrosell,bloggsida,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0