Så otroligt ineffektiv

När solen är framme blir jag VÄLDIGT ineffektiv ..... vilket märks ganska tydligt .....
Jag som brukar städa och ha mig varenda dag kommer knappt ihåg när jag
städade riktigt senast :S

Har även idag mest suttit ute i solen .... packat lite har jag gjort och bäddat sängen ....

Jag hatar verkligen att sitta inne när det är varmt och soligt, vill va ute så mycket som
möjligt då :) Men jag sla ta mig i kragen och dammtorka lite åtminstonde .... dammsuga
får mamma göra imorrn :P

Trodde det skulle bli köttfärspaj till middag ikväll men vi har inga pajformar här, alla
är uppe hos moster så det sket sig .... men för min del gör det inte ett dugg .... det
blir lasagne istället och det är SÅ mycket godare ....

Jag och Patrik ska försöka åka hemifrån ganska tidigt imorrn, helst innan halv 11 ....
får se hur det blir me det .... gissar på att vi inte kommer komma härifrån förrän tidigast
11-halv 12 ..... Men det ska bli skönt/roligt att åka upp igen .... fira midsommar me hans
familj och släkt med morbröder och deras familjer, hans föräldrar, hans syrra me barn och
hans mormor :) Fullt hus med andra ord ....

Och så åker vi hem på Lördag kväll igen :)

Upp och handla tidigt på Söndag, har skrivit tidernas längsta inköpslista känns det som :S
Ska handla saker jag aldrig hört talas om förut som tex ghlee och fiber husk .... haha ...
ska iallafall bli jävligt intressant .... på Måndag kommer matsedeln upp iallafall :D

Och på kvällen ska vi ju grilla me min älsklingsfamilj :love: Åh, va jag längtar ....

Nu ska jag ta en cigg på balkongen och sen dammtorka lite .... skulle behöva duscha,
känner mig så jäkla ofräsch men jag orkar verkligen inte ..... får bli ett bad och en
kall dusch me gubben ikväll :)

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0