Älsklingens goda gärning =)

Min fästman är nog en mönstermedborgare :P Haha.....eller nästan
iallafall. Om man bortser från vissa saker så är han ganska nära :P
Jag ska berätta varför:

Vi va ute och åkte me bilen och när vi kom till busshållplatsen vid
segeltorpsskolan så ser vi hur en medelålders man precis missar
bussen med typ en hundradels sekund. Pojken svänger in och frågar
om mannen vill ha skjuts till Fruängen(det va den bussen han missade)
och mannen tackade ja och blev nog både förvånad och väldigt glad.
När han skulle kliva ur bilen sa han att vi va väldigt goda människor.
Känns alltid skönt att man blir uppskattad om man har gjort nåt bra.
Gissa om jag är stolt över min fästman??? Haha. He's one of a kind!!!

Vi har varit på maxi och pantat lite och så passade vi på att köpa lite
bröd och så. Sen åkte vi till woody och köpte färg till vardagsrummet
och sovrummet =) Nu måste jag bara vänta på att pojken hör av sig
till sin gamla arbetskollega och vänta på att denne ska ha tid att komma
och hjälpa patrik att sätta mic i taket. När det är klart så är det dags för
att fortsätta me väggarna (om patrik inte gör klart dom under tiden). 
Jag får ha lite tålamod, haha.

Nu gör vi inte så mycket, har precis käkat och nu kollar vi på tv.

Läste maddes blogg och jag kunde inte hålla mig från tårar. Tårarna bara
rann och jag blev så innerligt lycklig. Patrik frågade varför jag blev så glad
men jag kunde inte förklara. Madde är allt för mig och likaså hennes dotter,
trots att hennes graviditet va jobbig för mig och nästan förstörde vår vänskap.
Jag va en oerhörd idiot, kommer alltid ångra hur jag betedde mig men nu är
det dags att se framåt, möta en ljus framtid. Min och maddes vänskap är
på många sätt unik, vi klickade från första stund, vi va nära ett par år,
vi förlorade varann ett par månader, vi hittade tillbaka till varann igen och
även om vägen därifrån har varit si och så så har vår vänskap bara växt
sig starkare och nu vet jag att vi alltid kommer ha varann, i medgång och
motgång. Jag älskade henne från första början och jag kommer alltid älska
henne, no matter what.

Nu ska jag nog ta ett bad och sen mysa me älsklingen i soffan :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0