Då börjar man jobba igen då =)

Tänk va allt kan ändras på mindre än en bråkdels sekund. Runt 22-tiden
igår fick jag veta att jag har fått jobb och börjar imorrn =) Haha. Det är
en vän till familjen som är kokerska på en förskola i Huddinge, hennes
dotter jobbar på samma förskola och hon ska typ va sjukskriven i två
veckor så jag ska vikariera för henne. Visst, det är jobb i 10 dagar och
ca 5000 kr men jag är ändå överlycklig =) Behöver verkligen pengar.
Så ikväll kan man inte lägga sig runt 12-01 som man brukar :S Men det
går nog det me. Älsklingen skjutsar mig till jobbet imorrn iallafall =)

Har ni märkt va härligt väder det är ute, på tal om ingenting? I solen
är det riktigt varmt och man fylls av ett riktigt lyckorus :) Snart tror jag
att våren är här på allvar och gissa om jag längtar.

Både jag och pojken vaknade tidigt, pojken skulle va hos jobbcoachen
kl 10 och medan han åkte dit så tog jag en dusch och gjorde mig ordning.
När han kom hem igen så spelade vi lite yatzy och sen åkte vi ut. Först
till Sickla och kollade runt lite, käkade lunch som smakade skit. Sen
drog vi vidare till björkviks havsbad och mörtviken. Känns som om
man bara åkt bil idag :S

Kom iallafall hem runt halv 6 och då va det bara att börja me maten, blev
lasagne idag me sallad.

I veckan blir det bara jobb och på Lördag blir det fest hos Robino, vet inte
hur jag känner för det. Beror helt på va det är för folk, eller rättare sagt
om HON är där eller inte. Och på Söndag ska jag fan bara va hemma och
slappa.

Nu ska jag nog ta en cigg och sen blir det ett bad.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0