En olycka kommer aldrig ensam

Upptäckte igår kväll att lilla skrutt haltar rätt duktigt på höger bakben =(
Inte konstigt att han mest har legat då. Vet inte va han kan ha gjort, hoppas
bara att det inte är nåt allvarligt eller rättare sagt, hoppas att det läker av
sig själv. Jag och älsk har inte råd att ta honom till veterinären för en
operation. Men vi får avvakta och se om det blir bättre. En olycka kommer
aldrig ensam, sägs det ju :S

Älsk kom hem vid halv 11-tiden igår kväll =) Så skönt att ha honom hemma
igen. Fy bubblan va jag har saknat honom. Fick även lite hett sex ;) Hihi. Det
satt verkligen inte helt fel :P Sen somnade vi både två på en gång.

Jag vaknade för en stund sen. Alltså för andra gången *S*. Jag och Patrik
duschade och sen lade vi oss en stund och så hade vi sex igen och sen tog
vi en tupplur =) Haha. Älsk ligger fortfarande och sussar, ska snart sparka
upp han för vi ska inkassera lite pengar som vi har lånat ut :P

Ikväll ska vi bara mysa och kolla på tv.

Ni har väl inte glömt att ställa FRAM klockan en timme?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0