FAN!!!!

Nu varken kan eller orkar jag va sjuk längre. Missar hur mycket som
helst på jobbet, min sista dag är på Onsdag och imorrn lär jag va hemma
också. Även om jag vill jobba så tror jag ju knappast att dom släpper in
mig som den bakteriebomb jag är just nu *S*. Verkligen helt fel tidpunkt
att bli sjuk på. Lär ju inte få mycket i lön men nån tusenlapp blir det väl
och jag tar tacksamt emot alla pengar jag får så.

Vaknade sjukt tidigt imorse igen, halv 8 som vanligt dom senaste dagarna.
Men det är väl som Becca skrev på FB, att man har svårt att sova när man
är sjuk. Men jag behövde inte sitta ensam så länge, bara några minuter
senare vaknade älsk :)

Jag har mest tagit det lugnt idag. Kollat på tv och slappat. Älsk har tvättat
rent lite mer än halva taket, resten tar han imorrn. Och om jag har riktig
jävla tur så kommer vardagsrummet bli klart innan vi åker på kryssning.

Följde me älsk till City gross också, hittade skitsnygga gardiner till
sovrummet så dom ska jag köpa när lönen kommer :) Hittade även
en jätte fin vas som jag ska ha i vardagsrummet. Längtar tills vardags-
rummet är klart och jag får åka och köpa dekorationer och fixa och
pyssla :) Hittade även hyllor på IKEA in till sovrummet =) Kommer
bli så jävla fint när lägenheten är klar.

Nu ska jag kika lite på IKEAs hemsida och se om jag hittar nåt mer
roligt =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0