Lite tur

Man kan nog säga att jag har jobbat klart på Bergakungen för
tillfället. Är hemma idag och imorrn me och min sista dag är ju
imorrn så. Men men. Måste iallafall ta och ringa chefen för att
höra när mina Fredagar börjar :)

Mår relatvit bra idag förutom att näsan rinner som ett vattenfall
och jag hostar lungorna ur mig *S*. Låter dessutom som en
gammal whiskeyfull gubbe, är så förbannat hes stundvis. Så
låter mitt liv som sjukling :S

Igår ringde älsk vetten åt Ceasar så imorrn vid halv 9 ska vi
lämna in honom för klippning och rakning samt för kastrering.
Kommer bli väldigt underligt att få hem en pudelklippt katt *S*

Igår kväll kikade jag och älsk runt på nätet i jakt efter en skänk
i ek och vi hittade en på blocket som dom ville ha 800 för så vi
mailade och frågade om den fanns kvar. Fick svar imorse och den
fanns kvar och nu ville dom bara ha en hundring för den så
ikväll kl 19 ska vi åka och hämta den =) Ibland ska man ju ha
lite tur :P

I eftermiddag runt 3 ska jag och älsk förbi fam Nilsson på en snabb
fika då jag inte vill va kvar så länge me tanke på att jag är sjuk
och inte vill smitta Leah. Vi ska lämna tintins födelsedagspresent :)

Funderar på att torka lite disk och sen äta lite frukost. Älsk kämpar
på me taket :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0