Matlagningsperiod

Har visst kommit in i nån sorts testa-nya-recept-period nu :P Jag älskar
att laga mat men ibland blir det tråkigt att alltid laga samma mat så nu
prövar jag på lite olika nya recept. Kvällens middag blev lax och recept
finns i förra inlägget. Blev jävligt gott iallafall =) Får se va nästa recept
blir :P

Har varit ute en sväng och handlat me älsk idag. Och vi köpte BARA massa
nyttigheter. Blev massa nötter (cashewnötter och pistagenötter) och så
köpte vi bananer,apelsiner och päron =) Jag och Patrik ska ha en vit månad
nu, alltså INGET godis eller läsk överhuvudtaget. Dags att vi båda tar tag i
vikten nu.

Nu sitter vi och kollar på halv åtta hos mig. Har precis badat och peelat in
mig, köpte ny kroppspeeling och den va riktigt bra.

Tror jag ska ta mig ett glas vatten och hämta lite frukt nu medan den ändå
är reklam =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0