My BFF




Jag vill bara säga att jag älskar min underbara och
otroligt duktiga BFF,Madde. Hon är en otrolig mamma
som älskar sin dotter över allt annat och nu när hon
precis har börjat plugga till uska så kommer hon bli en
jätte duktigt student som pluggar stenhårt. Hon har haft
många motgångar under sitt liv, hon har mått skit
och inte velat leva men jag vet att hon kommer
avsluta sitt liv på topp, när hon är gammal och
gaggig.

Hon tänkte sig inte att livet skulle
se ut såhär just nu men hon gör det bästa av
allt och hon gör det jävligt bra. Jag är så stolt
över henne och allt hon har åstakommit. Hon
kommer gå långt för hon har viljan och glöden och
jag kommer stötta henne och finnas till. Hon är bara
värt det bästa av allt och jag hoppas att hon kommer
få det.

Medeleine Nilsson, du är mitt liv. Du inspirerar mig till
att bli en bättre vän. Jag ser upp till dig, du kämpar
för det du vill, du ger inte upp utan att först ha
försökt. Jag är stolt över dig,gumman.

Glöm aldrig att jag älskar dig, nu och för alltid <3


Kommentarer
Postat av: Madeleine

JÄVLA DIG! SITTER OCH RÅÅÅÅBÖLAR!!! :( Älskar dig gumman och tack för dom otroligt fina och uppmuntrande orden! Lämna mig aldrig :( <3

2010-03-25 @ 17:55:18
URL: http://mammaroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0