Mycket roligt händer

Idag ringde älsklingen till toyota för att höra om bilen va klar än men
det va den inte. Han som höll på me bilen hade varit sjuk men killarna
skulle jobba över ikväll så att den förhoppningsvis är klar imorrn men
jag vet inte om jag ska tro på det. Får väl vänta och se :S

Jag har städat idag, dammtorkat och dammsugit nästan hela lägenheten,
patrik ska dammsuga köket bara :) Känns skönt me lite jämställdhet här
hemma, vi delar på hushållssysslorna. Sen finns det vissa saker som jag
måste göra själv för att få det som jag vill som tex att bädda sängen och
laga mat. Men diska får älsklingen göra och dammsuga :)

Ikväll ska vi slappa framför tv:n. Ska kolla på det här nya dejtingprogrammet
på femman,"dejting in dark". Verkar va rätt roligt, är det nån mer som ska se
det?

För bara nån vecka sen hade jag absolut inget att se fram emot och nu har
jag massa att längta efter =)

På Lördag ska vi sitta barnvakt åt Leah ett par timmar =)
Inom några veckor är lägenheten färdigrenoverad och jag längtar tills jag
får sätta igång med inredningen.
På påskafton drar jag och älsklingen på nordman-kryssning, kan inte längta
mer. Ska bli så jävla kul och skönt som fan att komma bort, göra nåt annat
och se lite folk. Som sagt, jag har lite att se fram emot den närmsta tiden =)

Nu får jag nog låta älsklingen sätta sig vid datan en stund, har suttit bra länge
nu :S Sen blir det en cigg och bad/dusch.

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0