Mysigt slut på veckan

Är avundsjuk på älsklingen, han sov till fucking halv 12 idag =O Vill ju
också kunna sova så länge men själv vaknade man runt 10 idag. Vilket
inte är så tidigt men iallafall.

Idag har man städat och skurat :) Tvättat mattor och skällt på gubben.
Haha. Han dränkte mina blommor FAST jag hade sagt åt honom att låta
bli att vattna dom för att jag precis hade gjort det. Suck. Va säger man?
Vadå vägra lyssna på va jag säger :S Och när han hade vattnat blommorna
upptäcker jag att han hade spillt ut massa jävla vatten på mitt sängbord så
hela min handsfree va dränkt, som tur är så gick den inte sönder.

Runt halv 5 åkte vi till heron city. Gick in på media markt och köpte några
filmer och två cd-skivor. Köpte middag på pizza hut och medan pizzorna
skulle bli klara så gick vi in på hemtex och köpa ett lite lyxigare påslakanset
som jag velat ha hur länge som helst, är superglad, speciellt då dom inte är
så billiga heller :S

Nu har vi iallafall precis käkat, va gott som vanligt =) Och som vanligt på
kvällarna ska jag snart ta ett bad och raka benen me min nya "kill" rakhyvel.
Har för mig att det va Madde som tipsade mig om att dom ska va bättre än
"tjej"rakhyvlarna. Efter badet ska vi kolla på "the last house on the left", en
av filmerna vi köpte idag och så ska jag fixa lite frukt, apelsiner och päron :)

Ganska mysig avslutning på denna vecka, eller hur?

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Japp det var JAG!! :)Dom är svin bra!! Har själv köpt ny ;) Dom är toppen speciellt för dom privata delarna ;)

2010-03-07 @ 20:54:14
URL: http://mammaroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0