Robino-syndromet

Förklarar lite längre ner va jag menar me Robino-syndromet :P

Igår va det en helvetes jävla dag. Jag och Patrik va knappt hemma
nånting. Vid 1-tiden åkte vi ner till Huddinge för att fika på donken
me Robino och där satt vi till kanske halv 3. Sen drog vi+Robino
till Nacka forum för Patrik hade fått på sig sina spenderarbyxor så
han ville shoppa. Han köpte nya gympaskor till sig och jag fick ett
par skinnballerina,mascara och lite annat och Robino fick cigariller.
Va asmycket folk där, hon som vann melodifestivalen va där för att
signera skivor och sjunga och det visste ju inte vi men men. Vi va
iallafall där ett par timmar. Köpte lite smått och gott till katterna
också. Patrik har varit väldigt givmild dom senaste dagarna,
undra om han kan ha dåligt samvete över nåt *S*. Har även
fått 2 bh:ar och igår beställde han linser till mig för ett år framåt.
Nåt är iallafall inte som det ska.

Vi lämnade Robino i Huddinge och sen åkte vi till Visättra för att
hämta och skjutsa maria till S-tälje. Hon hade lånat ut sin bil till
nån polare där och när vi kom fram så ville bilen inte starta, motorn
bara knackade *S* Hon blev ju förbannad och sen grät hon bara i
flera timmar :( Vi skjutsade hem henne och sen satt vi i Visättra en
stund. Tror klockan va närmare 8 när vi äntligen kom hem.

Och då slog Robino-syndromet till *S*. Fick världens baksmälla, ett
dygn efter att jag drack kom baksmällan. Robinos baksmälla kommer
typ också 1-2 dygn efter att han har druckit så därför kallar jag det
Robino-syndromet. Jag mådde illa som fan, allt bara snurrade och jag
fick världens jävla huvudvärk. Somnade runt halv 1 och imorse sjukanmälde
jag mig från jobbet.

Sitter för tillfället och kollar på "gossip girl" och tar en cigg. Lyckades få i
mig lite lunch men nudlar va inte gott. Så fort älsklingen har åkt in till stan
ska jag öppna balkongdörren för att släppa in lite frisk luft, sätta på lite
musik och städa. Efter städningen ska jag kolla på "Twilight". Va flera veckor
sen jag såg den sist. Haha.

Och just det, vi bokade även nordman-kryssningen igår kväll =) Gick på
ca 1100 kr för 2 pers ink hytt,middagsbuffé och frukostbuffé. Längtar som
fan. Koppla av, käka massa gott, dricka lite, shoppa på taxfreen och se
Nordman. Kommer bli en underbar kryssning.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0