Såhär kan det inte fortsätta *S*

Älsk skämmer bort mig så otroligt mycket och visst, jag klagar inte
men nu får det räcka. Det är inte ofta jag blir bortskämd men jag
vill inte att han ska lägga ut massa pengar på mig. Vill kunna känna
mig lite självständig men som det är nu så är jag totalt beroende av
Patrik. Han har köpt linser till mig för 1 år framöver, jag har fått två
bh:ar, han fyller på min mobil så fort pengarna är slut, han köper
smink och kroppspeeling till mig...ja, i princip får jag allt jag nämner
att jag vill ha. Men jag vill inte ha det så. Jag vill INTE att han köper
allt jag vill, nåt vill jag gärna kunna köpa själv. Och om han nu vill
slösa pengar på mig så kan han göra det så att det främjar honom
själv också. Som kryssningen tex. Det är nåt han verkligen vill göra
och längtar efter och tro mig, han kommer bränna ett par tusen i
texfreen men han är värd det. För Patrik unnar sig sällan nånting.

Anyway, vi har varit och shoppat lite idag *S*. Åkte till skärholmen
och givetvis skulle älsk in på Åhlens och köpa special edition-utgåvan
av New moon till mig som släpptes idag. Men även han köpte sin väldigt
efterlängtade serie "band of brothers" som han har letat efter hur länge
som helst. Sen köpte vi två nya örngott inne på hemtex och jag fick en
ny foundation.

Tog även en tripp till EG's och Ica maxi. Köpte massa badskum och så
fick jag kroppspeeling och inne på maxi handlade vi lite mat och så.

Just nu sitter jag framför dumburken och slappar, älsk står och tvättar
tak. Funderar på att börja me middagen men jag har lite beslutsångest.
Ska jag äta lapskojs eller broccoli och ostsoppa med färsk ost fralla till?
Lutar starkt åt soppan, vore nog mest skonsammast för min hals.

Nästa helg drar vi ev upp till Tierp =) Bo hos älsks mormor och bara koppla
av och helgen efter det är det dags för påskkryssningen =) Längtar sjukt
mycket nu. Vi har ju aldrig gjort nåt sånt förut tillsammans så det ska bli
jätte roligt.

Nä, en cigg och börja me middagen.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0