Snart påsk

Det kanske ni ser på min design? Haha. Va tycks om min egendesignade
kyckling då? Visst är den sööööt? Det tycker iallafall älsk :) Jag blev
faktiskt jätte nöjd me den.

Som vår vana trogen har jag och älsk duschat, det brukar vi ju göra
varje kväll.

Annars sitter vi och kollar på korkade bratz i sandhamn. Haha. Skäms
verkligen å sveriges befolknings vägnar. Vi stockholmare får ju nu ännu
värre rykte än va vi redan har.

Vet att jag tjatar men jag längtar tills på Lördag =) Ska verkligen BARA
koppla av och njuta av att komma bort,äta massa gott,lyssna på en bra
spelning m.m. Hoppas på att hitta nåt roligt i taxfreen också :P

Mellan mina små hårbollar har det blivit ombytta roller. Whiskas har blivit
from som ett lamm medan ceasar fräser och skriker så fort whiskas kommer
i närheten. Men annars går det bra. Haha.

Ska va lite social me älsk nu, han ruttnar när jag håller på me bloggen för
mycket.

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0