Tredje dagen me feber

Har fan haft feber i tre dagar nu, börjar bli riktigt less på att va sjuk.
Näsan rinner stup i ett, få stoppa upp papperstussar i näsborren, ser
ut som en jävla valross. Börjar även få en irriterande rethosta men
än så länge besvärar den inte mig. Well, är man sjuk så är man.

Har bara vart inne idag och legat. Jag och Patrik sov nån timme mitt
på dagen, vi både vaknade vid halv 8 imorse :O Men det va skönt och
när vi vaknade så va vi lite kåta så då blev det massa sex ;) Nice som
fan =)

Älsk är i stan nu och hälsar på sina föräldrar som kom hem från Thailand
imorse, han lär va borta ett par timmar till så undra hur jag ska fördriva
tiden? Tror att jag ska plocka lite (om jag orkar), sen ska jag göra middag
som blir lapskojs och så tror jag att jag ska passa på att kolla på "New moon".

Imorrn blir jag hemma också. Även om jag skulle vilja till jobbet så tror
jag knappast att dom låter mig jobba me feber.

När älsk kommer hem blir det middag för honom och sen blir det ett bad och
mys framför tv:n.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0