Vart tog dagen vägen?

Den har dagen har bara flugit förbi och det är jag glad för :) Det är bara
imorrn kvar och sen kommer älsk hem igen =)

Jag har tillbringat hela dagen hos moster =) Träffade Matte, det va roligt.
Va ju skitlänge sen så :P Sen följde jag me maria och mormor in till stan
för att köpa bussbiljett till mormor som åker hem imorrn. Vi har käkat lite
också, jag värmde lite lasagne medan mormor och maria käkade potatis
och sill *usch*. Efter maten åkte vi till st botvids och lät hundarna få
springa av sig lite och sen skjutsade maria hem mig igen.

Kändes inget vidare att komma hem till en tom lägenhet, vill ju mötas
av älsklingen och få en puss eller två ;) Men snart är han ju hemma igen.

Tror att jag ska ta en cigg och sen blir det nog ett bad och tvätta bort sminket
innan jag kryper ner i soffan och kollar på tv/film. Ska försöka va uppe
så länge jag bara orkar, får ju iallafall inte sova för Ceasar. Han står i
köket och skriker medan jag ligger i sängen och halvsover och gör ett
tapert försök att ignorera hans jamande men jag tänker på grannarna
så. Ja, han får komma in till mig och sover en stund innan han får för
sig att leva rövare och väcka mig mitt i natten.

Nä, jag vill att älsk ska komma hem nu.

Imorrn kommer jag nog va hemma hela dagen, ska passa på att vara
lite nyttig och städa mina lådor och fixa om i skåpen och så ska jag tvätta
och byta sängkläder. Kommer nog dammtorka och dammsuga också. Får
se om jag tvättar rent resten av taket också eller om jag tar det på Söndag.

Nä, nu blir det ett bad :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0