Vi är inte kloka

Jag och älsklingen är fan inte kloka...fast det är älsklingens fel. Jag har
svårt att somna om när han inte ligger brevid mig så därför slutade det
med att vi båda gick upp 7 imorse :O Men å andra sidan kan det va bra
att vakna såhär tidigt emellanåt också :P Men jag kommer inte va på
mitt allra bästa humör idag.

Idag vet jag inte riktigt va som händer. Jag och Patrik ska åka till netonnet
som har blivit lite av vår nya favoritaffär :) ska dit och köpa en ny rakhyvel
och en trådlös datamus :) Sen vet jag inte om vi ska åka ut mot björkviks
havsbad, vi hade planer på det tidigare imorse när det va klarblå himmel
och sol men nu börjar det mulna på så jag vet inte hur vi gör.

I eftermiddag/kväll ska vi in till stan för att hälsa på pojkens föräldrar, han
skulle lämna några grejer och så skulle han kolla på nån färg, han ska ju
måla om i deras sovrum medan dom åker till Thailand nästa vecka men
han LOVADE att köra parallellt med vår lägenhet...får väl se :S Hoppas
kan man ju alltid göra.

Tror att jag ska hoppa in i duschen nu, eller lägga mig med älsklingen och
glo på tv en stund.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0