Vill att han kommer nu

Just nu är jag så glad och tacksam för att jag kan sitta och fixa me
bloggen. Har sååååå jävla tråkigt. Haha. Vet inte riktigt när älsk
kommer hem, kan bli allt mellan 22-00 :S Men vet ni vad? Det
spelar ingen roll om han kommer hem mitt i natten för jag tänker
sitta uppe tills han kommer för jag är kelsjuk och kåt ;) Men me
min vanliga otur så lär älsk va för trött för att orka ha sex inatt.

Sitter och gluttar lite på "waterboy". Ska ta ett bad och raka mig,
även fast det kanske inte blir nåt nuppande ikväll så vill jag vara
fräsch. Sen ska jag nog ta och diska så att älsk slipper göra det
imorrn. Tror nog att jag ska sätta på nån film sen, går ju fasiken
inget bra på tv ikväll :S

Va tycks om min nya header då? Jag är faktiskt ganska nöjd :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0