Lata sig på balkongen

Har suttit på balkongen i nästan 4 timmar och det märker man. Börjar få jätte
fin färg men jag kommer ändå sitta ute så fort solen tittar fram :) Vill bli riktigt
brun för det är så fint på sommaren. Men för idag har jag solat färdigt. Kan inte
bara sitta på balkongen och lata sig hela dagen :P Har ju faktiskt ett hem som ska
skötas och jag skulle behöva bädda sängen, torka disk, plocka osv.

Det va inte bara jag som hade det skönt på balkongen :D Även dom små liven
låg och latade sig där ute .....


 

Sitter och tittar på Beverly Hills, funderar på att göra lite mer lunch, va så gott
me nudlar :)

Ska hoppa in i duschen och raka benen runt 5-tiden :) Halv 7 ska jag och älsk
hämta upp Becca i Bredäng ..... ser fram emot att träffa lite gamla klasskompisar
ikväll .... spännande att se va Sofia bjuder på för gott :)

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0