SÅÅÅÅ GLAD =D

Idag är det min dag :D Jag är så jävla glad och på strålande humör. Och allt det
tack vare en dröm som jag hade inatt ;) Sitter och tokler för mig själv, går runt på
små rosa moln och sjunger :P Hahahaha. Drömde om K och det va så jävla underbart.

Har städat lite smått, ska bara dammsuga och sen blir det en dusch.

Matte och Melissa ska visst komma och våldgästa mig senare och sen vet jag inte
om fam Nilsson hade tänkt komma förbi senare också :D

Älsk kommer väl hem runt 8-tiden ikväll, som vanligt är han på extrajobbet men idag
BORDE han bli klar, enligt honom själv ....

Nä, nu ska jag ta en tango me dammsugaren ;)

 Såhär glad är jag idag :D :D :D

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0