Underbar gårdag <3

Igår va sommaren här på allvar och det va så otroligt skönt. Självklart
spenderade jag och patrik endel av dagen me fam Nilsson. Vi gick ner
till ängarna och satt där på en filt me fika och bara njöt, det va så mysigt.
Lillrumpan hade det också underbart, hon kröp omring överallt och
käkade gräs :S Undra om hon va typ kossa i sitt tidigare liv :P Haha.

 Lillan njöt av att krypa omkring :)


 Tant Beccas lilla sötnos :love:

 Är det mumsigt me kex,Leah? :D

Vi satt ute till ungefär halv 3 och sen gick grabbarna in medan jag och madde
satt ute på gården me en sovandes Leah i vagnen. Patrik hjälpte tintin att sätta
upp deras platt-tv på väggen och det gick väl sisådär men upp kom den iallafall :P
Sen att dom pajade borren genom att borra i ett armeringsjärn behöver vi ju inte
disskutera :P

Patrik åkte till extrajobbet runt halv 4-4 och under tiden va jag uppe hos maria.
Hon bjöd på jätte god lasagne och sen tog vi en promenad me hundarna och så
pratade vi och så. Runt halv 10 kom älsk och hämtade mig och sen åkte vi hem,
tog en dusch och gick och lade oss :)

Kommer spendera min dag i Visättra idag också medan pojken är och jobbar :P
Får se va som händer idag då, kanske åker ut me hundarna och badar dom eller
så. Va som helst är bättre än att sitta hemma själv så ....

Toodiiloo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0